خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی قزوین خبر داد:

پایش میزان تولید کارخانه‌های مکمل دامی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۵۱

مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: کارخانه های تولید دارو و مکمل دامی باید میزان تولیدات خودرا به دامپزشکی اعلام کنند تا میزان دریافت مواد اولیه با تولید و عرضه محصول پایش شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین، حمید زینالی روز سه‌شنبه افزود: پس از رصد و پایش این کارخانه‌ها در صورت عدم انطباق موارد لازم رسیدگی و گزارش می شود.

وی اضافه کرد: کنترل کمیت و کیفیت مواد اولیه و نهاده‌های دامی وارداتی با همکاری معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل پشتیبانی امور دام اجرا می شود.

زینالی تاکید کرد: بر اساس سیاستهای ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور، کنترل نحوه و میزان مصرف مواد اولیه داروها، مکملها، ویتامینها و سایر ریز مغذی هایی که با ارز دولتی وارد کشور می شود بر عهده دامپزشکی است.

این مسئول به رصد موجودی مواد اولیه انبارها و میزان تولید آنها اشاره و خاطرنشان کرد: بازدیدهای مشترک کارشناسان دامپزشکی با کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام برای کنترل مواد اولیه وارداتی با ارز دولتی نقش بسزایی در کاهش قیمت محصولات تولیدی کارخانه ها و کاهش هزینه تولید برای دامداران و مرغداران دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز