خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین مطرح کرد:

استفاده از تمام ظرفیت اداره کل ارشاد برای تقویت خانه مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۳۸۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: از تمام ظرفیت و توان این اداره کل برای تقویت خانه مطبوعات استان قزوین استفاده خواهیم کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی امروز در دیدار با هیات‌مدیره خانه‌مطبوعات استان قزوین اظهار کرد: برخی از اقدامات که در گذشته صورت گرفته، آسیب هایی را به زیرمجموعه‌های فرهنگ و هنر استان وارد کرده که منجر به متضرر شدن استان شده است.

وی دفاع از حق و حقوق اهالی رسانه و زیرمجموعه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین را دغدغه این اداره کل ذکر کرد و افزود: اهالی رسانه در گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند که امیدواریم با حمایت‌های استاندار فرهنگی قزوین بتوانیم برای حل مشکلات خبرنگاران گام برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به تغییر رویکردها و اولویت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به گذشته اشاره و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با رفع اشکالات گذشته آسیب ها و مشکلات ایجاد شده را از سر راه برداریم.

حسینی با تاکید بر نقش پررنگ خانه مطبوعات در فضای رسانه ای استان، گفت: با توجه به انتخاب اعضای خانه مطبوعات در دوره قبل براساس رای گیری طبق اساسنامه وظیفه داریم به رای اعضا بدون نگاه های سیاسی و حزبی احترام بگذاریم.

وی افزود: از تمام ظرفیت و توان خود برای تقویت خانه مطبوعات استان قزوین استفاده خواهیم کرد چرا که تقویت این نهاد را تقویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز