خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجلیل از فرماندهای نظامی آبیک در پایگاه هوانیروز

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۳۹

فرماندهان نظامی شهرستان آبیک در پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک از سوی فرماندار این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک به همراه حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهر آبیک، سعیداحمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، الله‌یار مهدی رئیس شورای شهر آبیک، معاونان فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان با حضور در پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک با مهرداد بخشیان فرمانده این پایگاه، اصغر کرمی فرمانده گروه مخازن و پشتیبان و آماد آبیک، مسلم لطفی‌زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک، جهانگرد فرمانده شهدای جوادنیا و دیگر فرماندهان دیدار کردند.

امام جمعه شهر آبیک در این دیدار گفت: ارتشیان از نیروهای مومن و معتقد هستند که با دشمنان بیرونی در تقابل است و کمتر با مردم سر و کار دارد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی افزود: ارتش آیه اشداءعلی الکفار را ثابت کرده و قوی و شدید و مقتدر ایستاده است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در زمان وقوع سوانح و حوادث حضور می‌یابد که عیار واقعی‌اش در این زمان هویدا می‌شود.

امام جمعه شهر آبیک اضافه کرد: ارتش در عرصه‌های مختلف مانند حضور در زمان بلایای طبیعی، به آیه رحماء بیهنم تحقق بخشیده و به منصه ظهور رسانده است.

در این دیدار از فرماندهای پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی، گروه مخازن و پشتیبان و آماد، سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک و شهدای جوادنیا تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز