خبرگزاری کار ایران

در روز ارتش صورت گرفت؛

نمایش اقتدار نیروهای مسلح آبیک در رژه خودرویی و موتوری

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۳۷

نیروهای مسلح شهرستان آبیک با شرکت در رژه خودرویی و موتوری ویژه گرامیداشت روز ارتش، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت 29 فروردین روز ارتش‌جمهوری اسلامی رژه خودرویی و موتوری با حضور نیروهای مسلح شهرستان آبیک اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و سایر نیروهای مسلح برگزار شد و نیروهای مسلح با اجرای رژه و سان قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ اصغر کرمی فرمانده گروه مخازن و پشتیبان و آماد شهرستان آبیک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) ارتش ستون فقرات و تکیه‌گاه کشور است و توان دفاعی ارتش روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن است که به عنوان اولین خط پدافندی، مورد تهدید قرار می‌گیرد.

این مسئول نظامی ادامه داد: دشمنان با مایوس شدن از ضربه به نظام اسلامی تهدیدات همه جانبه را علیه ایران اعلام می‌کنند و با فضاسازی، به دنبال ناامید کردن مردم از پشتیبانی نظام است اما کور خوانده‌اند و ملت همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

فرمانده گروه مخازن و پشتیبان و آماد شهرستان آبیک هدف از برگزاری رژه خودرویی و موتوری را تحکیم وحدت نیروهای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی ذکر و اضافه کرد: این رژه بیانگر قدرت‌نمایی نیروهای مسلح در برابر دشمنان کوردل است که درصدد محدود کردن نیروها به ویژه سپاه پاسداران است و اقدام به تهدید و تحریم می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در مراسم رژه خودروهای حمل موادغذایی، مهمات و توپ‌های گروه مخازن، خودروهای سپاه، نیروی انتظامی  و رژه موتوری گردان امنیتی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک و نیروی انتظامی شهرستان آبیک رژه و سان رفتند.

در این مراسم، از هفت خانواده شهید و سه خانواده جانباز و آزاده شهرستان آبیک تجلیل شد.

نیروهای مسلح شهرستان آبیک در مراسم رژه، ثابت کردند که همواره همراه مردم هستند و افتخار مدالی که بر سینه آنان است به حمایت مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز