خبرگزاری کار ایران

علیرضایی مطرح کرد:

پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در جذب کمک‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۵۲

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین بر پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در جذب کمک‌های مردمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت‌اله علیرضایی عصر امروز سه‌شنبه در نشست هم اندیشی برای جشن بزرگ رمضان در قزوین اظهار کرد: باید انتظارات نسبت به دستگاه‌ها را تبیین و محور انتظارات را به درستی ترسیم کرد و برای تحقق آنها می توان سلسله جلساتی را ایجاد کرد.

وی گفت: در جامعه امروز دیگر با یک جامعه روستایی سنتی کوچک روبرو نیستیم که همه یکدیگر را بشناسند و کدخدا منشانه اداره شود بلکه گروه‌های مرجع جامعه عوض شده و ما باید برای اجرای هر طرحی از این گروه‌های مرجع استفاده کنیم که بتوانند ایجاد کننده موج تحول باشند.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین اظهار کرد: یکی از این ظرفیت‌ها، رسانه‌ها هستند که می‌توانند فشار هنجاری را در جامعه انتقال دهند که اگر همراهی رسانه‌ها را با خود نداشته باشیم و احساس مسوولیت را با جلسات توجیهی در آنها ایجاد نکنیم، هرگز به نتیجه مطلوب دست نخواهیم یافت.

علیرضایی عنوان کرد: ممکن است گروه‌های مرجع، دیگر گروه‌های سیاسی نباشد و شامل گروه‌های اجتماعی و فرهنگی همچون هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران که اصطلاحا نخبگان نمادین جامعه نامیده می‌شوند، باشد که تاثیر زیادی بر جامعه دارند.

وی افزود: در طرح جشن بزرگ رمضان، باید توده‌های مردم مورد توجه قرار گیرند چراکه امکان خرید از بازارچه‌های خیریه را ندارند در نتیجه انتظار استان و کشور برآورده نخواهد شد لذا باید نخبگان اقتصادی، متمولین، سرمایه داران و تولید کنندگان در نظر گرفته شوند.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌ها در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند. باید با یک هماهنگی خاص از بخشی‌نگری و جزیره‌ای عمل کردن گذر کنیم تا نتیجه بهتری به دست آوریم. همچنین باید متناسب با هر شهرستان و هر بخشی ظرفیت‌ها شناسایی و انتظارات متمرکز شوند و در این مسیر از بخشداران و دهیاران کمک بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز