خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر آبیک:

حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در جلسات علنی شورای شهر آبیک بلامانع است

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۳۳

عضو شورای شهر آبیک حضور خبرنگاران و فعالان مجازی در جلسات علنی شورای این شهر را بلامانع اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرانک فیض‌اللهی در دومین نشست تخصصی مدیران کانال‌های فضای مجازی و خبرنگاران شهرستان آبیک اظهار کرد: از حضور خبرنگاران و فعالان مجازی در جلسات علنی شورای شهر آبیک استقبال می‌کنیم و مانعی در این زمینه وجود ندارد و می‌توانند از مصوبات جلسات خبر تهیه کنند مگر اینکه جلسه‌ای غیرعلنی باشد.

وی قلم را بیانگر اندیشه انسان‌ها و زبان دوم ذکر کرد و افزود: نوشتن و استفاده از قلم در جای خود موجب تغییر و تحولات در جامعه و اجتماع می‌شود.

عضو شورای شهر آبیک ادامه داد: بسیاری از سراشیبی‌ها و تعالی دولت‌ها با قلم نویسندگان و خبرنگاران رقم خورده است.

فیض‌اللهی اضافه کرد: با توجه به انتقال لحظه‌ای اخبار به واسطه ابزار نوشتاری موجود پیشرفته، وظیفه خبرنگاران خطیرتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی، ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است که خبرنگاران می‌توانند در این زمینه تاثیر بسزایی داشته باشند.

این عضو شورای شهر آبیک بیان کرد: خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم نقش بسزایی دارند و باید نیازها و مطالبات مردم را به سمع و نظر مسئولان برسانند تا پیگیری شود.

فیض‌اللهی افزود: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی می‌توانند در ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه به مسئولان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز