خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان مطرح کرد:

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده 13 اردیبهشت ماه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۲۰۱

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قزوین از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده در روز سیزده اردیبهشت ماه سالجاری مصادف با روز معلم و کار و کارگر و شوراها و روز ملی خلیج فارس، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده، صبح امروز با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های استان در سالن جلسات دفتر امور اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه عباس علایی مقدم با اشاره به برگزاری همایش پیاده رکی خانواده در سال گذشته بیان کرد: قزوین در همایش پیاده روی بزرگ خانواده در سال گذشته، تنها استانی بود که سه همایش پیاده روی در سطح کشور داشته و به طور همزمان از شبکه سراسری به روی آنتن رفت و وحدت و شکوه استانی در این پیاده روی با تعامل دستگاه‌ها به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: برگزاری این اتفاق بزرگ فرهنگی، کمک دستگاه‌های استاتی را می‌طلبد. سال پیش 170 هزار نفر از مردم در این همایش حضور داشتند و چهارده پیادره روی در سطح استان داشتیم.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قزوین اظهار کرد: بدون پرداخت هیچ هزینه ای با پخش همایش پیاده روی، قزوین معرفی می شود. حضور خانواده ها با هم وحدت استانی را به نمایش می گذارد و این امر ایجاد انگیزه برای حضور مردم در جاده سلامت را دوچندان می کند.

علایی مقدم عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانواده در سیزده اردیبهشت ماه سالجاری مصادف با روز معلم و کار و کارگر و شوراها و روز ملی خلیج فارس، برگزار می‌شود که سه روز قبل از ماه مبارک رمضان بوده و مسیر آن از مقابل دانشگاه ازاد تا سینما روباز فدک از ساعت شش و سی دقیقه صبح است.

وی افزود: این امر با کمک فرمانداری و سایر دستگاه‌ها امکان‌پذیر است تا قزوین به عنوان استان برتر معرفی شود و همچنین حضور مسوولان و مردم در کنار یکدیگر برای مردم دلگرم کننده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز