خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی _ امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد:

مناطق مشکوک به کشت خشخاش زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد/ پیگیری جدی اشتغال بهبودیافتگان

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۴۴

معاون سیاسی _ امنیتی استاندار قزوین گفت: مناطق مشکوک به کشت خشخاش باید به اطلاع جهاد کشاورزی و فرمانداران برسد تا بحث جمع آوی انها با جدیت ادامه یابد. استفاده از ظرفیت پلیس و تقویت امکانات در سطح استانی و ملی برای ادامه فعالیت مبارزه با مواد مخدر امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی- امنیتی استاندار در شورای مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار و با حضور حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین و جمعی از مدیران دستگاه‌های مربوطه که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: عوامل کاهش سرمایه های اجتماعی متعدد است که عامل مواد مخدر، یکی از این عوامل است.

وی گفت: بحث مواد مخدر می‌تواند آسیب جدی به اجتماع وارد کرده و جامعه را گرفتار مشکلات زیادی کند و اگر مواد مخدر نباشد این سرمایه های موجود که در اختیار پلیس و سایر ارگانها قرار می‌گیرد صرف امور مناسبتری می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار کرد: انسان سالم، محور سرمایه اجتماعی است که باید سالم باشد. لذا مبارزه با مواد یک ضرورت انکار ناپذیر ست که باید عملی شود. متاسفانه امروز، توزیع مواد مخدر تهاجمی شده و جوانان را مورد هدف قرار داده و شیوه مصرف این مواد بسیار جدید شده و گاهی فرد مصرف کننده متوجه نمی شود که گرفتار این مواد شده است.

حبیبی عنوان کرد: نقش دستگاه‌های فرهنگ ساز در برخورد و مقابله با مواد مخدر، بسیار مهم است تا اطلاع رسانی را به موقع و متناسب با جامعه هدف داشته باشند.

وی افزود: باید اولویت‌های اجرایی در حوزه درمان، مقابله و مشارکت‌های مردمی مورد توجه قرار گیرد و در بحث اعزام مبلغین برای ماه‌رمضان، که از سوی تبلیغات اسلامی انجام می‌شود به گونه‌ای باشد که مدیریت استان و مدیران ارشد قضایی در جلسات حضور داشته باشند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار ضمن تقدیر از تلاش پلیس استان در حوزه مواد مخدر اضافه کرد: مناطق مشکوک به کشت خشخاش باید به اطلاع جهاد کشاورزی و فرمانداران برسد تا بحث جمع آوی انها با جدیت ادامه یابد. استفاده از ظرفیت پلیس و تقویت امکانات در سطح استانی و ملی برای ادامه فعالیت مبارزه با مواد مخدر امری ضروری است.

حبیبی گفت: تعیین سرانه نگهداری معتادان از سوی شورا و شهرداری تمکین شود و وضوع اشتغال معتادان با نگاه ویژه بررسی می شود و د بحث سرپناه، تعداد آمار این اماکن بررسی مجدد شود. همچنین ناطق عصمت آباد و شال نیز مورد بازدید قرار گیرند، زیرا این مناطق نیاز به تقویت و حضور پررنگتر پلیس و دستگاههای مربوطه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز