خبرگزاری کار ایران

قدرتی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین :

امروز ما از دیروز بدتر است/ باید برای مخبر‌ان جایزه تعیین کنیم / ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی از قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۲۲

حجت الاسلام قدرتی گفت: مواد مخدر نیز به فتنه دشمن و دنیا طلبی و جهالت عده ای در داخل کشور باز می‌گردد و لذا کار در حوزه مبارزه با مواد مخدر از لحاظ فرهنگی و درمانی و غذایی نوعی جهاد است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شورای مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار و با حضور حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، صفاپور دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر استان و جمعی از مدیران دستگاههای مربوطه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به سیل اخیر و حضور مستمر و دلگرم کننده مردم در این مناطق گفت: سیل و کمکهای مردم، نشان دهنده این است که مردم در راه خدمت به یکدیگر و در مسیر سازندگی کشور همیشه در صحنه حاضر هستند.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به کمبود بودجه برای مبارزه با معضل اعتیاد عنوان کرد: بودجه کم را باید با نظارت بیشتری به نتیجه برسانیم تا در مسیر درست و خروجی مناسب بتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم.

وی افزود: امروز ما از دیروز بدتر است و ما هنوز با امکانات ده سال قبل به دنبال مبارزه با مواد مخدر هستیم در حالی که کشت و توزیع مواد مخدر بیشتر شده و به همین منظور باید کمیته ای تشکیل شود تا میزان امکانات و ابزار پلیس افزایش و ارتقا یابد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: در بحث افزایش امکانات دادگاه درمان مدار باید دستگاهها با یکدیگر تعامل داشته و از ظرفیت بسیج در این امر نیز استفاده شود. باید برای کسانی که مخبر مواد مخدر هستند جایزه تعیین کنیم، همچنین بر آزادشدگانی که در جریان عفو رهبری مشمول عفو شدند که در استان 900 نفر می باشند، نظارت بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام قدرتی گفت: همچنین بانک اطلاعاتی کامل از قاچاقچیانی که از سالهای قبل شناسایی شده‌اند ایجاد شود و امکان نظارت بر هزینه هایی که برای بهزیستی و حتی شورای مبارزه با مواد مخدر، تعیین شده نیز فراهم می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز