خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین مطرح کرد:

مشکل امروز، وجود مدیران ساختار شکن است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۷۰

بخشنده گفت: بحث ما ساختارهای اقتصادی است که در سالهای گذشته تولید را غیر سودآور کرده بود. امروز مشکل ما مشکل مدیریتی است و مدیران که سرمایه های موجود را در مسیری غیر از تولید خرج می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین، در جلسه ستاد تسهیل استان قزوین که به ریاست عبدالمحمد زاهدی و با حضور مدیران اقتصادی استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم تهدیدات را به فرصت‌های خوبی تبدیل کنیم که بتواند به رونق تولید و اقتصاد جهت و سرعت ببخشد.

وی با اشاره به راه اندازی برخی واحدها تعطیل گفت: واحد تولیدی کفش ملی یکی ا واحدهاز مشکل دار استان بود که دوباره شروع به فعالیت کرده و در سیل اخیر، ده هزار جفت چکمه به سیل زدگان کمک کرده است که این امر نقطه عطفی در رونق تولید است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: بحث ما ساختارهای اقتصادی است که در سالهای گذشته تولید را غیر سودآور کرده بود. امروز مشکل ما مشکل مدیریتی است و مدیران که سرمایه های موجود را در مسیری غیر از تولید خرج می کنند.

بخشنده عنوان کرد: محوریت فعالیت ما در سال جاری، بررسی ماهانه مشکل یک واحد تولیدی با کمک مدیران توانمند و بانکها و مدیران بخشهای مرتبط با اقتصاد استان است و در همین راست کمیته‌ای جهت مشکل یابی واحدها تشکیل می دهیم تا بتوانیم تعهدات این واحدها را به بانکها رفع کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز