خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

حضور جوانان در بحث امدادرسانی نباید ما را از حل مشکلات آنان غافل کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۷۸

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: موضوع سیل و حضور جوانان در مناطق آسیب دیده نباید باعث شود که از مشکلات اصلی جوانان غافل شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ستاد ساماندهی امور جوانان که به ریاست استاندار و با حضور مسئولان استانی برگزار شد، بیان کرد: در خصوص سیل زدگان و حضور جوانان، کاری برای جوانان انجام نشده و فقط از ظرفیت نیروی جوان استفاده شده اما مشکلات آنها در خصوص ازدواج، اشتغال، مسکن و غیره حل نشده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس اظهار کرد: باید در هر شهری تعداد جوانان فاقد مسکن و اشتغال و غیره مشخص شود و مشارکت دستگاهها در این خصوص و رفع مشکلات جوانان تعیین شود. اما موضوع سیل و حضور جوانان در مناطق آسیب دیده نباید باعث شود که از مشکلات اصلی جوانان غافل شویم.

زرآبادی عنوان کرد: اگر دلایل مستدل داشته باشیم می توانیم با شرایط آسان، خودمان اقدام کنیم. با توجه به تعداد جوانان و مشکلات آنها به تفکیک جنسیت و سن، می توانیم برنامه ریزی کرده و مشکلات حوزه جوانان رفع شود.

وی با اشاره به اجلاس بین المجالس افزود: این اجلاس سالی دوبار برگزار می شود که در خصوص مسایل مختلف به گفتگو می پردازند.

کمیته های این اجلاسیه شامل کمیته زنان، جوانان، توسعه پایدار، صلح و امنیت و تروریست برگزار شد و اجلاسی نیز در خصوص سیل و نیز در خصوص محکوم کردن سپاه توسط آمریکا، تبادل نظر شد.

زرآبادی اضافه کرد: فعالیتهای کشورهای مختلف برای مشارکت جوانان در مدیریت های اجتماعی، مورد بررسی قرار گرفت و نکته قابل توجه این است که در کشورهای مختلف نیز مشکل ورود جوانان به امور مدیریتی وجود داشت. ورود جوانان و مشارکت سیاسی آنها یکی از مشکلات پارلمانی کشورها بود و در حال حاضر فقط دو ممیز دو درصد نمایندگان جهان، جوانان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز