خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز عنوان کرد:

ایجاد وحدت و هم‌افزایی ملت ایران با حربه آمریکا در برابر سپاه پاسداران

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۱۹۴

فرماندار شهرستان البرز گفت: هدف آمریکا از قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست گروه های تروریستی لطمه به حکومت و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز در دیداری که به منظور تقدیر از مجاهدت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام خصمانه امریکا در خصوص قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی با فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه امام رضا(ع) با همراهی مدیران شهرستان صورت گرفت گفت:اقدام خصمانه آمریکا قطعا وحدت و هم افزایی ایران اسلامی را در همه ی زمینه ها بیشتر خواهد کرد.

 وی گفت:حرکت نابخردانه رییس جمهور آمریکا که با هدف سیاسی و انتخاباتی توسط ترامپ انجام شد، یک اقدام ناشیانه و مشخصا با توصیه نتانیاهو جهت پیروزی انتخاباتی می باشد.

فرماندار البرز اظهار کرد: با توجه به این اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا، وقتی بخشی از حاکمیت یک کشورکه فرماندهی آن را مقام معظم رهبری مشخص می کند قطعا هدف نهایی لطمه زدن به حکومت و نظام جمهوری اسلامی است. محدودیت این نهاد نظامی با اهداف سیاسی و از پیش تعیین شده صورت گرفته که این حرکت را به نمایندگی از کلیه مدیران شهرستان محکوم می کنیم.

فرماندار شهرستان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیل اخیر در برخی از مناطق کشور که خسارت هایی را به بخش کشاورزی زده است،  گفت:کشور عزیزمان در شرایط ویژه ای قرار دارد لذا اقدامات مدیران نیز می بایست در همین راستا و در همه ی زمینه ها به صورت ویژه ادامه یابد.

 فرماندار البرز اضافه کرد: ضروری است در حوزه های مختلف از جمله تولید و عرصه ی کشاورزی دست به دست هم دهیم و همانند یک عنصر امنیتی و اجرایی برای رفع محدودیت های بوجود آماده در کشور تلاش کنیم.

 وی همچنین افزود: اگر با شرایط بوجود آمده از کشورهای همسایه برای خرید گندم اقدام شود وظیفه کلیه مسئولین و متولیان مربوطه است که با توجیه شوراها و دهیاران این اقدام به اطلاع دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی رسیده تا پیگیری لازم صورت پذیرد.

 فرماندار شهرستان البرز در پایان به ضرورت اعلام برنامه سالیانه توسط  مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اشاره و این امر را یک اقدام ویژه جهت بهبود وضعیت به منظور برنامه ریزی دقیق سالیانه دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز