خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین بیان کرد:

شهرک های صنعتی تقاضا محور افزایش می یابد/ امسال 50 درصد واحدهای صنعتی راکد استان فعال می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۱۰۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در حال حاضر 15 شهرک صنعتی دولتی، 5 شهرک صنعتی خصوصی و جمعا 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که برخی تقاضا محور نیستند و از این تعداد شهرک صنعتی، شهرکهایی که تقاضا محور نیستند محدود و یا واگذار شده و سایر شهرکهای تقاضا محور را افزایش خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در جریان بازدید عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین از اتاق بازرگانی استان،حمیدرضا خانپور بیان کرد: با همت اتاق و تیم اقتصادی استان در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشور شدیم. این در حالی است که 123 سرمایه گذار غیربومی وارد استان شده و 162 هکتار زمین صنعتی تا پایان سال 97 به آنها واگذار شد.

وی گفت: در فروردین ماه سال‌جاری نیز با حضور دو سرمایه‌گذار در بخش خودرو و چندین واحد توانمند استارت اولین خودرو ساز استان، در شهرک صنعتی خرمدشت زده شد و امیدواریم امسال، سال شکوفایی صنعت در استان باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: بحث توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور، جذب سرمایه گذران جدید، بازدید سفرا و رایزنی اقتصادی کشورهای مختلف از توانمندی های استان است تا بتوانیم نشست های تخصصی را به صورت میدانی با کارشناسان ایجاد کرده و خروجی مناسبی را داشته باشیم.

خانپور عنوان کرد: بنا داریم پنجاه درصد از 250 واحد راکد شهرکها را با کمک دستگاههای اقتصادی فعال نماییم و در این مسیر همکاری مدیریت استان و تیم اتاق و صنعت استان، موجب بالندگی این بخش شده و درصدد برداضتن گامهای مناسبی را در راستای فعالیت حیات اقتصادی استان و تحقق قطب صنعتی بودن استان در کشور هستیم که در مسیر اشتغال پایدار جوانان و توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور بسیار مهم است.

وی افزود: در حال حاضر 15 شهرک صنعتی دولتی، 5 شهرک صنعتی خصوصی و جمعا 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که برخی تقاضا محور نیستند و از این تعداد شهرک صنعتی، شهرکهایی که تقاضا محور نیستند محدود و یا واگذار شده و سایر شهرکهای تقاضا محور را افزایش خواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز