خبرگزاری کار ایران

حاجی‌کریملو:

ورود به بازار قزوین در زمینه فروش چای دشوار است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۲۰

رئیس هیأت مدیره شرکت جهان ماکارون شهرستان آبیک گفت: ورود به بازار قزوین در زمینه فروش چای کمی سخت است و خریدار این محصول دراستان باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بهرام حاجی‌کریملو در بازدید منوچهر حبیبی معاون هماهنگی اقتصادی استاندار قزوین، مدیران کل تعزیرات حکومتی وگمرک استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان استان از شرکت کشت و صنعت اظهار کرد: این شرکت در زمینه دو صنعت ماکارونی و چای و کشت گندم و ذرت در 84 هکتار و باغ‌های میوه فعالیت دارد.

وی افزود: سالانه 6 هزار تن چای از کشور هندوستان وارد می‌کنیم و مشتری‌مداری از اهمیت برخوردار است.

رئیس هیأت مدیره شرکت جهان ماکاورن شهرستان آبیک ادامه داد: ورود به بازار قزوین در زمینه فروش چای کمی سخت است و خریدار این محصول دراستان باید افزایش یابد.

حاجی‌کریملو اضافه کرد: این شرکت بیش از 200 نفر کارگر دارد و در سه شیفت کاری فعالیت دارد.

وی بیان کرد: با رفع مشکل ترخیص بار در گمرک و راه‌اندازی خط بسته‌بندی شرکت جهان ماکارون، اشتغال‌زایی جدید در این شرکت ایجاد می‌شود و استفاده از نیروهای بومی در اولویت قرار دارد.

حاجی‌کریملو بر بازدید مستمر مسئولان بر واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: پنج نیروی مازاد داریم اما نسبت به تعدیل آنها اقدام نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا، در چهارم اردیبشهت ماه سال 94 انبار شرکت کشت و صنعت جهان ماکارون شهرستان آبیک دچار حریق مهیبی شده بود که یک هزار و 70 تن چای در آتش سوخت و به این شرکت 250 میلیارد ریال خسارت وارد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز