خبرگزاری کار ایران

ادامه امدادرسانی سپاه قزوین به مردم سیل‌زده کشور/کاهش خسارات در قزوین با همدلی مسئولان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۲۳

معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: کمک و امدادرسانی سپاه استان قزوین به مردم مناطق سیل‌زده کشور تا آخرین روز ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار ابوالفضل طاهرخانی روز دوشنبه در نشست خبری به منظور تبیین عملکرد سپاه قزوین در مناطق سیل زده کشور افزود: نیروهای زمینی و پشتیبانی سپاه همواره در مناطق سیل زده حضور دارند و اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری آنها در این مناطق همچنان ادامه خواهد یافت.

طاهرخانی با بیان اینکه وظیفه امدادرسانی به گلستان برعهده سپاه قزوین گذاشته شده است، یادآور شد: هماهنگی های لازم برای ارسال کمک های بیشتر به استان های لرستان و خوزستان ادامه دارد.

این مسئول نظامی گفت: کمک به مردم سیل زده کشور یک وظیفه انسانی و دینی است و سپاه پاسداران برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره پای کار باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به دلایل حضور نیروهای سپاه در مناطق سیل زده، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نوع اقدامات را نه بر پایه نظامی بلکه به منظور پاسداری از انقلاب اسلامی انجام می دهد و وظیفه دارد که در شرایط بحرانی از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کند.

طاهرخانی با بیان اینکه در بارش های اخیر کمترین خسارت را در استان قزوین شاهد بودیم٬ اظهار داشت: همدلی و هم افزایی لازم میان دستگاه های اجرایی استان به حدی بالا بود که اقدامات لازم برای کاهش خسارات و تلفات در سریع ترین زمان ممکن انجام شد.

این مسئول گفت: طی بارندگی های اخیر در استان قزوین تمام مرخصی های نیروها لغو شد و همچنین جلسات مشترکی با ستاد مدیریت بحران استان برای کمک به دستگاه های اجرایی برگزار شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز