خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

جمع آوری میزان خسارت های وارد شده به شهرهای قزوین/ پاکسازی پسماندهای ناشی از سیلاب توسط شهرداری های استان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۵۴

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از شهروندان خواست با توجه به حجم بارندگی ها و طغیان رودخانه ها فردا 13 فروردین در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی که در ستاد مدیریت بحران استانداری مستقر است، افزود: بارندگی های گسترده در روزهای اخیر موجب شده است که رودخانه ها و مسیل های استان پر از آب شده و به مرز طغیان برسند.

این مسئول ادامه داد: مردم می توانند برای آیین سنتی 13 بدر در شهر قزوین به بوستان فدک و در سایر شهرها در پارک ها و مکان های امن حضور یابند.

وی افزود: با توجه به خطرات احتمالی حجم گسترده بارندگی ها از شهروندان درخواست می شود 13 فروردین ماه در حریم رودخانه ها اتراق نکنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها از شهرداری ها نیز درخواست کرد با توجه به آبگرفتگی شهرها نسبت به جمع آوری پسماندهای ناشی از سیلاب ها اقدام کرده و معابر شهرها را در اسرع وقت پاکسازی نمایند.

صالحی اضافه کرد: شهرداران همچنین آمادگی لازم را برای مقابله با بحران های وجود سیلاب های احتمالی در روزهای آینده داشته باشند.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری قزوین افزود: میزان خسارت های وارد شده به شهرهای استان در حال جمع آوری و بررسی است و در صورت تکمیل شدن متعاقبا اعلام خواهد شد

صالحی در پایان اضافه کرد: تا بازگشت به وضعیت عادی، کلیه شهرداران برای مقابله با بحران های احتمالی تا پایان هفته جاری در آماده باش کامل باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز