خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین تاکید کرد:

ممانعت دهیاران و شوراهای روستایی از اتراق مردم و مسافران نوروزی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۰۰

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین تاکید کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها از اتراق مردم و مسافران نوروزی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های مناطق روستایی استان ممانعت و جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی، مدیرکل امور روستایی و شوراها با اعلام این موضوع گفت: با عنایت به مصوبات دومین جلسه شورای مدیریت بحران استان در جلسه امروز، طی مکاتبه‌‌ای کلیه دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی ملزم شدند ضمن حضور مستمر در روستاها، از اتراق در کنار رودخانه‌‌ها و مناطق پرخطر جلوگیری کنند. 

وی افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و به منظور پیشگیری و آمادگی برای مواجهه با هر گونه حوادث و بحران‌‌های احتمالی، دهیاران و شوراهای اسلامی تذکرات و اطلاع‌‌رسانی لازم را برای عدم اتراق در مناطق حادثه‌‌خیز به ویژه در روز سیزدهم فروردین ماه به تمامی ساکنان و مسافران نوروزی داشته باشند و در صورت نیاز به عنوان مدیر بحران روستا، هماهنگی و همکاری لازم را با نیروی انتظامی در جهت جلوگیری و ممانعت از استقرار مردم به عمل آورند. 

این مقام مسئول ادامه داد: کلیه امکانات و ماشین‌‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دارد و با هماهنگی بخشداران به مناطق مورد نیاز اعزام خواهند شد. همچنین طی روز گذشته یک دستگاه بیل بکهو متعلق به دهیاری داغلان از توابع بخش مرکزی شهرستان تاکستان برای کمک به مناطق سیل‌زده استان‌گلستان اعزام شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز