خبرگزاری کار ایران

شفیعی مطرح کرد:

تخلیه اضطراری ۳۵ روستای شهرستان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۸۹

سرپرست فرمانداری قزوین تاکید کرد: ۳۵ روستای شهرستان قزوین برای جلوگیری از خسارات ناشی از حجم گسترده بارندگی و سیلاب احتمالی تخلیه اضطراری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی با اعلام این خبر گفت: شهرستان قزوین در سه بخش از بخش‌‌های پنج‌گانه خود با مشکلات و چالش‌‌هایی هنگام بارندگی‌‌های گسترده مواجه است.

وی با بیان اینکه در بخش کوهین ۱۱ روستا با ۳۸ باب منزل در حریم و بستر رودخانه‌‌ها واقع شده اند که از بعد از ظهر امروز برای تخلیه آنها اقدام خواهد شد، اظهار داشت: در بخش الموت شرقی نیز با احتمال رانش در سه روستای اوانک، خشکچال و مدان مواجه هستیم چون این روستاها سابقه رانش زمین را هنگام بارندگی‌‌های گسترده داشته‌‌اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بخش الموت غربی نیز ۲۴ روستا با ۵۶ خانوار در حریم و بستر رودخانه‌‌ها شناسایی شده و اطلاع‌‌رسانی لازم برای تخلیه اضطراری آنها صورت گرفته است.

شفیعی ادامه داد: با بررسی‌‌های به عمل آمده در بخش مرکزی شهرستان هیچ خانه‌‌ای در بستر رودخانه قرار ندارد ولی برنامه‌‌ریزی‌‌های لازم برای کاهش خسارات و تلفات آبگرفتگی در سطح بخش اندیشیده شده است.

براساس پیش‌‌بینی‌‌های اداره کل هواشناسی قزوین، در ۱۲ ساعت آینده حدود ۷۰ تا ۱۰۰ میلی متر باران در استان قزوین می‌‌‌بارد و احتمال وقوع سیلاب را به دنبال دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز