خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اسکان قزوین خبر داد:

اسکان اضطراری مسافران نوروزی در مساجد قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۹۳

رئیس ستاد اسکان قزوین گفت: مساجد، امامزاده ها و حسینیه های قزوین برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی آماده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا خزائلی شامگاه دوشنبه گفت: 10 مسجد، حسینیه و امامزاده برای اسکان اضطراری مسافران ورودی به استان آماده سازی شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین افزود: این مکان ها با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و شرایط نامساعد جوی در این استان تجهیز شده اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته جهت رفاه حال مسافران و میهمانان ورودی به استان علاوه بر افزایش ظرفیت اقامت مدارس در ستاد اسکان، مسجد جامع، مسجد ولیعصر (عج)، مسجد کریم اهل بیت، مسجد ملاوردیخانی، مسجد الغدیر، بقعه چهار انبیاء، زائرسرای امامزاده حسین(ع) و زائر سرای سلطان سید محمد(ع) با همکاری اداره کل اوقاف استان برای خدمات‌رسانی و میزبانی از مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند.

وی همچنین افزود: در همه مجتمع‌های خدمات رفاهی و رستوران‌های بین‌راهی سطح استان برای در اختیار دادن نمازخانه ها و ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در شرایط بحرانی اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

خزائلی یادآور شد: امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای میهمانان ورودی به استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز