خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک هشدار داد ؛

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت آبیک در چهارشنبه سوری

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۰۵۲

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه مخالف شادی و برگزاری جشن در چهارشنبه آخر سال نیستیم، گفت: با مخلان نظم و آسایش در چهارشنبه سوری برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم به همت مسئولان شهرستان آبیک برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری اندیشیده شده است.

وی افزود: از خانواده‌های آبیکی درخواست می‌شود در چهارشنبه‌سوری در کنار هم باشند و این جشن و سنت قدیمی را به نحو احسن برگزار کنند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: مخالف شاد و برگزاری جشن از سوی مردم در چهارشنبه سوری نیستیم اما با افرادی که بخواهند کارشکنی کنند و نظم و امنیت و آسایش دیگران را بر هم بزنند و یا سلامت دیگران را به خطر بیندازند، برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

احمدپور اضافه کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌شود در چهارشنبه سوری بر فرزندان خود کنترل و نظارت داشته باشند تا بتوانند از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کرده و جشن لذت‌بخشی را در کنار هم برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس و دیگر دستگاه‌های شهرستان آبیک و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حالت آماده‌باش برای روز چهارشنبه سوری قرار دارند.

این مسئول بیان کرد: ازمردم شهرستان آبیک درخواست می‌شود جشن چهارشنبه سوری را با آرامش و شادی برگزار کنند و کام خانواده‌های خود و دیگران را با ایجاد آلودگی صوتی و حوادث ناگوار در آخرین چهارشنبه سال تلخ نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز