خبرگزاری کار ایران

زرآبادی مطرح کرد؛

نگاه هیأتی به مدیریت بحران باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۰۹

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نگاه به مدیریت بحران، نگاه هیاتی است که در زمان ما خیلی خوب جواب نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین که با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت کشور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در حوزه مدریت بحران در کشور وجود دارد خلاءهای قانونی است که وجود داشت و در مجلس لایحه مدیریت بحران مطرح شد که از منظرهیا مختلفی تدوین شده است.

وی افزود: در بخش‌هایی  برنامه‌های استانی و ملی پیشگیری و کاهش خطر و سوانح در قانون مدیریت بحران آمده و برنامه ملی برای بازسازی و بازتوانی دستگاه‌های دولتی، غیردولتی، موسسات و نهادهای عمومی و غیردولتی هم مصوب شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصوباتی که در مجلس انجام شده فرصت خوبی برای پر کردن خلأها در مدیریت بحران ایجاد می‌کند.

زرآبادی اضافه کرد: به احتمال قوی، ایرادات مصوبه مجلس در زمینه مدیریت بحران از سوی شورای نگهبان در سال 98 به مجلس ارائه می‌شود و در دستور جلسات مجلس بررسی و سپس ابلاغ و اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین از نظر شاهراه بودن در زمینه کشاورزی، صنعتی و سایر مباحث استانی منحصر به فرد است که نمی‌توانیم ادعا داشته باشیم در استان مشکلات را حل کرده‌ایم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: هنوز نگاه به مدیریت بحران، نگاه هیاتی است که در زمان ما خیلی خوب جواب نمی‌دهد و نیاز است از روش‌ها و مدیریت هوشمند در حوزه مدیریت بحران استفاده شود.

زرآبادی یادآور شد: در زمینه مدیریت بحران، تجربه و آرامش حائز اهمیت است که استاندار قزوین از این دو ویژگی برخوردار است و در زمان بحران‌های مختلف در استان به خوبی مدیریت صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز