خبرگزاری کار ایران

سرهنگ خدایی خبر داد:

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۲۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین گفت: 2 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین که به ترتیب حامل 22 کلیو و 600 گرم تریاک و 488 گرم شیشه بودند، طی 2 عملیات جداگانه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ منصور خدایی امروز سه شنبه افزود: به دنبال اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامی قزوین حین ایست و بازرسی و کنترل خودرو های عبوری در مبادی ورودی قزوین به یک‌دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی اظهار داشت: راننده پژو بدون توجه به فرمان ایست ماموران با سرعت بالا متواری شد که بلافاصله پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در جاده نسیم شمال خودروی وی متوقف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو 22 کیلو و 600گرم تریاک در 39 عدد بطری آب معدنی کوچک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: ماموران این پلیس در اقدامی دیگر پس از متوقف کردن یک دستگاه اتوبوس در عوارضی آزاد راه 'قزوین- کرج' و بازرسی از آن 488 گرم مواد مخدر از نوع شیشه از یک مسافر اتوبوس کشف و متهم را به مقر پلیس انتقال دادند.

سرهنگ خدایی در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز