خبرگزاری کار ایران

به منظور استقبال از سال نو؛

جشن "عمو نوروز" در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۲۶۳

جشن "عمو نوروز" به منظور استقبال از سال نو روز سه‌شنبه توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این مراسم با حضور جمعی از نونهالان قزوینی در سبزه میدان (میدان آزادی) این شهر برگزار شد.

اجرای موسیقی زنده، عروسک گردانی، اجرای برنامه توسط عمو نوروز و رنگ آمیزی صورت کودکان از بخش های این جشن بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در خصوص این جشن به خبرنگار ایلنا گفت: یکی از وظایف مهم کارگروه فرهنگی شهرداری قزوین به مناسبت نوروز، برپایی برنامه های فرهنگی، جنگ های شاد، مسابقه، اجرای برنامه توسط عمونوروز و عروسک گردانی در این ایام است.

وی از برگزاری برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری در نواحی کم برخوردار و منفصل قزوین در ایام نوروز خبر داد و گفت: بهره مندی همه شهروندان در تمامی نقاط درون و برون شهری قزوین از جشنواره ها و برنامه های نوروزی در اولویت قرار دارد.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده این سازمان، آشنایی نونهالان با عمو نوروز و آداب و سنن نوروز است که برنامه های این موضوع در قالب جشن عمو نوروز به اجرا گذاشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز