خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) خبر داد:

اعزام 800 شهروند قزوینی به مناطق عملیاتی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۲۴۴

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت:800 شهروند شهرستان قزوین نوروز 98 به منظور بازدید از جبهه های جنگ و مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوی راهیان نور به جنوب کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی صادق پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ایام نوروز (5 فروردین 98) 800 نفر از بسیجیان و مردم شهرهای اقبالیه، محمود آباد و همچنین بخش‌های الموت و طارم‌سفلی، کوهین در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: همچنین برخی زائران قزوینی بصورت خود جوش خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر (عج) خرمشهر به این کاروان می پیوندند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان قزوبن یادآور شد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت چهار روز است، از برخی مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج الشهدا و ... بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائران در طول این سفر معنوی پیش بینی شده است،یادآور شد: تهیه و توزیع بروشور و اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

صادق‌پور خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان‌نور عظمت هشت سال حماسه و دلاورمردی رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را نشان می‌دهد، حضور مردم در قالب کاروان‌های راهیان ‌نور به ویژه جوانان تاثیر قابل توجهی در ارتقای روحیه معنوی، مقاومت و ظلم‌ستیزی جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز