خبرگزاری کار ایران

سردار محمودی خبر داد:

کشف 500 میلیون ریال کالای احتکار شده در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۸۰

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از هفت هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده به ارزش 500 میلیون ریال در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی محمودی امروز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه نگهداری مواد مخدر با دستور قضایی برای جلب و دستگیری فرد مورد نظر اقدام کردند.

وی افزود: ماموران هنگام ورود به داخل ساختمان با مقاومت فردی که خود را مالک ساختمان معرفی می کرد مواجه شدند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس و بررسی‌های لازم مشخص شد فرد مورد نظر مقادیر زیادی روغن خوراکی در منزل خود ذخیره کرده به‌همین دلیل با بر هم زدن نظم عمومی و درگیری با ماموران قصد جلوگیری از ورود ماموران به داخل ساختمان را داشت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه فرد مالک پس از بستن درب منزل به همراه همسر خود قصد متواری شدن با خودروی شخصی را داشتند، بیان کرد: پس از حضور ماموران واحد گشت کلانتری و تلاش آنها خودرو متوقف شده و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

محمودی عنوان داشت: پس از ورود ماموران به داخل ساختمان پس از بازرسی از منزل 640 عدد کارتن حاوی روغن خوراکی به مقدار هفت هزار و 680 لیتر کشف و با حضور عوامل اداره تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن موضوع احتکار محرز شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به ارزش تقریبی 500 میلیون ریالی کالای احتکار کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز