خبرگزاری کار ایران

کشاورزیان به ایلنا خبر داد؛

انجام 80 درصد مقدمات ساخت هتل 5 ستاره در آبیک/ کلنگ‌زنی سال آینده

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۸۳

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک گفت: 80 درصد مقدمات و استعلامات ساخت هتل پنج ستاره در شهرستان آبیک انجام شده و سال آینده کلنگ‌زنی این هتل صورت می‌گیرد.

کبری کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که شهرستان آبیک به دلیل نزدیکی به پایتخت و دروازه ورودی استان قزوین دارد و مسیر شمال و شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود، ساخت هتل در این شهرستان ضروری است.

وی افزود: موضوع ساخت هتل در شهرستان آبیک از نیازهای اساسی این شهرستان است که تاکنون پیگیری نشده بود اما پیگیری و تحقق این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به شناسایی سرمایه‌گذار آبیکی که تمایل داشت نسبت به احداث تالار یا مجتمع رفاهی در این شهرستان اقدام کند وی را راهنمایی کردیم و با توجه به ارائه توضیحات لازم، ایشان راضی به ساخت هتل پنج ستاره شد.

کشاورزیان اضافه کرد: بیشتر کارهای اداری و استعلامات ساخت هتل پنج ستاره توسط سرمایه‌گذار شهرستان آبیک یعنی 80 درصد کار انجام شده و بعد از تعطیلات نوروز هم مجوز تغییر کاربری أخذ می‌کند که با تحقق این مهم، کلنگ‌زنی و احداث هتل آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین هتل پنج ستاره حدود دو هکتار است که علاوه بر ساخت هتل، در این زمین ساخت امکانات دیگری مانند استخر، مجتمع رفاهی، ساخت تفرجگاه و بازیگاه هم در دستور سرمایه‌گذار قرار دارد.

این مسئول با اشاره به آغاز به کار نخستین میهمان‌پذیر در شهرستان آبیک از دو ماه پیش با توجه به أخذ مجوز از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: هم‌اکنون این میهمان‌پذیر، پذیرای مسافران و میهمانان است که با تعمیر طبقه سوم این میهمان‌پذیر، ظرفیت پذیرش گردشگر یا میهمان به 85 نفر می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز