خبرگزاری کار ایران

خوانساری خبر داد:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در نقاط محروم قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۹۳

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: خدمات دندانپزشکی رایگان توسط یک کلینیک سیار به مناطق محروم این شهرستان ارایه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید علیرضا خونساری امروز چهارشنبه افزود: با توجه به اهمیت ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم، با پیگیری‌های انجام شده توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و واگذاری موقت خودرو کلینیک سیار دندانپزشکی خدماتی چون معاینه، کشیدن دندان، فیشورسیلانت و ترمیم (خدمات سطح دو) در مناطق محروم قزوین به شکل رایگان اقدام شد.

این مسئول حوزه بهداشت و درمان گفت: این خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار و تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت روستایی شهرستان قزوین از بهمن ماه آغاز شده است.

وی یادآور شد: تاکنون خدمات رایگان دندانپزشکی به 110 تن در روستای شیداصفهان با اولویت دانش آموزان، ارائه شده و برای ادامه این خدمات در مناطق کم برخوردار پیگیری های لازم انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان قزوین همچنین گفت: این کلینیک با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق کم برخوردار استقرار یافته است و روزانه به 15 تن، خدمات سطح 2 دندان پزشکی، شامل معاینه، پُرکردن (ترمیم) و کشیدن دندان را به صورت رایگان ارائه می دهد.

خونساری در ادامه بیان کرد: خدمات رسانی در این کلینیک به صورت روزانه و تا روز 28 اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت و در تلاش هستیم که بتوانیم استقرار این کلینیک سیار را در سال آینده و ماه های آتی نیز، تمدید کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز