خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حاجیان خبر داد:

نجات جان مادر و نوزاد در قزوین با اقدام به موقع پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۹۷۰

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از اقدام به موقع مرکز فوریت های پلیسی 110 در نجات جان یک مادر و نوزاد در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان امروز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی تماس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 با پلیس 110 قزوین مبنی بر اینکه تماس شهروندی هنگام درخواست کمک از اورژانس به یک‌باره قطع شده و احتمال وقوع اتفاق و نیاز مبرم به اورژانس متصور است، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس 110 قزوین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی شماره تماس فرد درخواست کننده خدمات از اورژانس را در منطقه قشلاق شهرستان آبیک شناسایی کرده و با اطلاع دادن به مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نظرآباد استان البرز بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

حاجیان بیان داشت: با حضور عوامل 115 در محل مشخص شد خانمی که برای وضع حمل قصد کمک از اورژانس را داشته هنگام تماس با شماره 115 در منزلش بیهوش شده و ارتباط قطع می‌شود.

وی افزود: در حالی‌که مادر بیهوش و نوزاد به‌دنیا آمده بود بلافاصله اقدامات اورژانسی انجام و مادر و نوزاد تازه به‌دنیا آمده با توجه به داشتن شرایط نامساعد جسمی به مرکز درمانی انتقال یافتند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی بیمارستان مادر و نوزاد از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز