خبرگزاری کار ایران

در پیامی از سوی استاندار قزوین مطرح شد؛

صبوری بازماندگان شهدای جاویدالاثر قابل تحسین است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۷۷

استاندار قزوین در پیامی خطاب به خانواده شهیدان محمدرضایی، صبوری و پایمردی خانواده معزز شهدا و ایثارگران به ویژه بازماندگان شهدای جاویدالاثر را ستود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، متن پیام عبدالمحمد زاهدی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

صبوری، استقامت و پایمردی خانواده معزز شهدا و ایثارگران، به ویژه بازماندگان شهدای مفقودالاثر ازدوران دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم، قابل تحسین است که به عنوان یک الگوی عملی باید بر لوح بلند تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و حک شود بویژه خانواده ای که داغ 2 شهید مفقودالاثر شهیدان علی و حمید محمدرضایی را در سینه دارد.

در بخش بعدی این پیام آمده است: تاریخ آینده قطعا در برابر مجاهدت ها و سلحشوری‌های چنین خانواده های ایثارگی و ملت ولایت‌مدار و انقلابی ایران سر تعظیم فرود خواهد آورد.

در قسمت دیگری از این پیام آمده است: حال پس از قریب به چهار سال صبوری و چشم انتظاری، پیکر مطهر پاسدار رشید اسلام، شهید حمید محمدرضایی، تفحص شده و به آغوش خانواده باز می گردد، بر خود وظیفه می‌دانم، عروج این شهید بزرگوار را به بازماندگان و وابستگان آن شهید دلاور،مردم شهید پرور استان قزوین، فرماندهی و پاسداران دلاور فرماندهی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین،خانواده این شهید والامقام؛پدر و مادر،همسر و فرزندان و همچنین مردم شریف،انقلابی و شهید پرور منطقه شال تبریک و تسلیت عرض نمایم.

در بخش پایانی پیام استاندار قزوین نیز آمده است: امید است با عنایات خداوند متعال، رهروان خوبی برای تداوم راه سرخ شهیدان بوده و ایثار و استقامت آنان را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار دهیم.

شهید حمیدمحمدرضایی اردیبهشت ماه سال 94 در دفاع از حریم ولایت و امامت در سوریه به فیض شهادت رسید.

پیکر وی چندی قبل در تفحص های انجام شده برای شناسایی پیکرهای شهدا شناسایی و روز گذشته به میهن اسلامی بازگشت و مورد استقبال خانواده و دوستداران آن شهید قرار گرفت.

پیکر این شهید فردا سه‌شنبه در مراسمی با حضور اقشار و گروه‌های مختلف مردم و مسئولان از قزوین تشییع و در زادگاه وی شال به خام سپرده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز