خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف آبیک مطرح کرد:

54 غرفه در نمایشگاه بهاره آبیک دایر است/ بیشتر غرفه‌داران اصناف هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۱۰۳

رئیس اتاق اصناف شهرستان آبیک با اشاره به دایر بودن حدود 54 غرفه در نمایشگاه فروش بهاره گفت: بیشتر غرفه‌داران این نمایشگاه، از اصناف هستند.

مجید فلاح‌زیارانی در حاشیه برپایی نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالای شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برپایی نمایشگاه که در سالن ورزشی مهر شهر آبیک برپا شده، اظهار کرد: در فضای داخلی سالن حدود 44 غرفه و در فضای بیرون سالن حدود 10 غرفه دایر شده است.

وی افزود: حدود 11 شرکت مختلف در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که محصولات و اجناس خود را به نمایش گذاشته‌اند که از ظرفیت شرکت‌های استان قزوین و شهرستان آبیک استفاده شده و بیشتر غرفه‌داران این نمایشگاه ازاصناف شهرستان هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان آبیک ادامه داد: در این نمایشگاه ارزاق عمومی و مصرفی که در سبد خرید مصرف‌کننده و مردم قرار دارد، در معرض فروش قرار داده شده است.

فلاح‌زیارانی به برپایی نمایشگاه بهاره فروش عرضه مستقیم کالا تا بیستم اسفند ماه اشاره و اضافه کرد: گوشت قرمز، مرغ، برنج و شکر به نرخ تنظیم بازار طی برپایی نمایشگاه در این نمایشگاه توزیع می‌شود و طی این مدت،  در فروشگاه‌های سطح شهر آبیک دیگر توزیع صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تخفیف اجناس محصولات و اجناس شرکت‌ها بین 20 تا 25 درصد و تحفیف اجناس اصناف شهرستان آبیک تا 10 درصد است.

این مسئول تصریح کرد: برای توزیع میوه شب عید که جهاد کشاورزی شهرستان آبیک متولی این امر است از سوی دو واحد صنفی شهرستان آبیک در پنج نقطه شهر آبیک توزیع میوه شب انجام می‌شود.

فلاح‌زیارانی افزود: در شهر خاکعلی و روستاهای زیاران و قشلاق میوه شب عید به طور جداگانه توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا در شهر آبیک تا بیستم اسفند ماه هر روز از ساعت 14 تا 21 شب برای بازدید مردم دایر است.

این مسئول به همکاری و مساعدت فرمانداری و دستگاه‌های مختلف شهرستان آبیک به ویژه مسئولان ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت در برپایی نمایشگاه فروش بهاره اشاره و تصریح کرد: روسای اتحادیه‌های مختلف اصناف شهرستان آبیک و واحدهای صنفی این شهرستان، نقس به‌سزایی در برپایی این نمایشگاه ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز