خبرگزاری کار ایران

اکرم نجفی مطرح کرد:

گردشگری در سهم بازار صنعت توریسم نقش دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۳۷

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: گردشگری روستایی بخش کوچکی از سهم بازار در صنعت توریسم را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی با اعلام این خبر گفت: "همایش ملی نقش اقامتگاه‌های بوم‌گردی در توسعه پایدار روستایی و عشایری" در روز شنبه مورخ ۱۱ اسفندماه با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قندالی، رئیس سازمان امور عشایری کشور و مدیران‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها و سایر مدیران دستگاه‌های مربوطه و جمعی از دهیاران و مدیران اقامتگاه‌های بومگردی در سالن اجتماعات دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران برگزار گردید.

مدیرکل امور روستایی و شوراها افزود: در این همایش، دهیاران روستاهای زرآباد و گازرخان از بخش الموت شرقی و دهیار روستای پرچکوه از بخش الموت‌غربی قزوین به نمایندگی از دهیاران استان حضور یافتند و احمد محمدی دهیار روستای زرآباد و مدیرعامل انجمن گردشگری دهیاران کشور درباره ضروریات و الزامات اقامتگاه‌های بوم‌گردی و نقش حمایتی دولت در این راستا سخنرانی کرد و از اختصاص تسهیلات با کارمزد پایین برای حمایت از گردشگری روستایی تقدیر و تشکر کرد.

نجفی در پایان گفت: اگرچه گردشگری روستایی بخش کوچکی از سهم بازار در صنعت توریسم را به خود اختصاص داده اما می‌تواند نقش مهمی در اشتغال روستا داشته و اقتصاد روستا را متحول کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز