خبرگزاری کار ایران

پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۲۵

پنجمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی قزوین روز شنبه در قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این انتخابات همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با حضور در محل برگزاری پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی از فرایند برگزاری این انتخابات بازدید کرد.

رییس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در حاشیه برگزاری این انتخابات به خبرنگار ایرنا گفت:برای اطمینان بیشتر، رای گیری به صورت کاغذی با توزیع برگه تعرفه نیز انجام می شود.

علی پرزحمت ضمن اشاره به فرایند انتخابات و تبیین شرایط مشارکت کنندگان گفت: شماره کارت بازرگانی و کد ملی شرکت کنندگان به عنوان کد مبنا برای انتخابات مورد استفاده قرار گرفته است و در صورت تایید، کارت تعرفه در اختیار شرکت کنندگان در انتخابات قرار می گیرد.

پرزحمت افزود: این انتخابات از ساعت هشت صبح تا 18 عصر امروز در محل اتاق بازرگانی قزوین برگزار می شود و نتایج آن در پایان رای گیری طی یک نشست خبری اعلام خواهد شد.

حدود 480 نفر واجد شرایط رای دهی در پنجمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی قزوین هستند.

استان قزوین سه هزار و 400 واحد تولیدی و 250 واحد صادراتی فعال دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز