خبرگزاری کار ایران

فعال اقتصادی:

برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و صادراتی در اتاق بازرگانی قزوین انجام شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۴۱

یک فعال اقتصادی گفت: در اتاق بازرگانی باید به عنوان موتور اقتصاد استان قزوین، برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و صادراتی انجام شود.

مهدی بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: ائتلاف فردایی نوین برای پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین از فعالان بخش خصوصی تشکیل شده است.

وی افزود: اگر تیم این ائتلاف در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین انتخاب شود بستر تحول جدیدی در زمینه اقتصاد استان ایجاد می‌شود.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه استان قزوین امروز بیشتر به بخش خصوصی نیازمند است، ادامه داد: اتاق بازرگانی استان قزوین بیشتر شبیه اداره، گردانده می‌شود در حالی که باید به عنوان موتور اقتصاد استان، برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و صادراتی در اتاق انجام شود.

بخشنده اضافه کرد: تیم حرفه‌ای ائتلاف فردایی نوین با مشکلات آشناست و می‌تواند راهکارهای مشکلات را به مسئولان ارائه دهد؛ از سویی مسئولان می‌توانند در سطح ملی مشکلات را مطرح کنند که مشکلات از سر راه برداشته شود و در این مسیر، نمایندگان مجلس می‌توانند کمک شایانی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مردم و فعالان اقتصادی که حق رأی دارند با هوشیاری در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین شرکت کنند و کسانی را انتخاب کنند که بتوانند به صورت واقعی، جدی و پشتکار مشکلات پیش رو را حل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز