خبرگزاری کار ایران

مهرابی خبر داد:

برگزاری تور رسانه‌ای بین المللی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۱۱

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین گفت: دومین تور ویژه برای خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های شاخص سراسری داخلی و بین المللی به منظور معرفی شهر قزوین و ظرفیت‌های متنوع آن برگزار می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین ، عادله مهرابی افزود: این تور با دعوت اداره روابط‌عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین از خبرنگاران ایران و جهان و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و برگزاری موفقیت آمیز تور رسانه در هفته فرهنگی قزوین سال قبل، امسال نیز این برنامه در دستور کار قرار گرفت .

مهرابی با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری با معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین می توانند مدیریت شهری را در راستای رسالت و شعار خود یعنی «قزوین شاداب؛ نزدیکترین مقصد» همراهی کنند، افزود: در این برنامه خبرنگاران از جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های ویژه شهر قزوین بازدید خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت و تأثیر رسانه در جذب گردشگر، سعی ما بر این است که خبرنگاران و عکاسان رسانه های مطرح داخلی و خارجی برای انعکاس ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر قزوین در این شهر حضور یابند تا ثمرات آن را در کوتاه مدت شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز