خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حاجیان خبر داد:

کشف 160 کیلو مواد مخدر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۱۷

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 160 کیلو مواد مخدر و توقیف یک‌دستگاه کامیون کشنده خبر داد و گفت: 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان افزود: کشف این میزان مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شوده بود، پس از دریافت اطلاعاتی از پلیس تهران بزرگ در دستور کار ماموران قزوین قرار گرفت.

وی توضیح داد: در بازرسی از یک کامیون تعداد 10 بسته به وزن تقریبی 96 کیلو و 34 بطری جای نوشابه به وزن تقریبی 64 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی درباره جزئیات این رویداد اظهار داشت: در پی اطلاعات واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان‌های شمالی در پوشش بار کاغذ توسط کامیون کشنده اف اچ موضوع شناسایی سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی یک گروه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با حضور در مبادی ورودی و خروجی قزوین به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در جاده قدیم قزوین - رشت در سه راه نیکوئیه کامیون کشنده حامل بار کاغذ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند و این مقدار مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز