خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حاجیان خبر داد:

دستگیری سارقان طلا و جواهرات زنان کهنسال در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۱۲

جانشین فرماندهی انتظامی قزوین از دستگیری سارقان طلا و جواهرات زنان کهنسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان امروز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به‌وقوع سرقت‌های متعدد از بانوان کهنسال در سطح استان قزوین کارگروه ویژه‌ای در پلیس آگاهی استان تشکیل شد و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی صورت گرفته مشخص شد سارقان با استفاده از خوردوهای پراید، پژو 206، 207، برلیانس و ام وی ام با حضور در اماکن مذهبی به بهانه کمک به افراد نیازمند با زنان سالخورده ارتباط برقرار کرده و با اغفال آنان طلا و جواهراتشان را سرقت می‌کردند.

وی اضافه کرد: با اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد یک سارق و همدستش با همین شیوه و شگرد در استان‌های تهران، البرز، فارس، اصفهان، خراسان رضوی،خراسان جنوبی، گیلان، مازندران و گلستان اقدام به 600 فقره کلاهبرداری و سرقت از طلا و جواهرات بانوان کهنسال کرده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی استان پس از تعقیب و مراقبت های شبانه روزی یکی از سارقان را در قزوین شناسایی و دستگیر کرده و 2 دستگاه خودرو پراید 111 سفید و پژو 207 متعلق به سارق نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان و مواجه با 10 شاکی پرونده به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.

حاجیان خاطر نشان کرد: همدست سارق نیز در یک عملیات ضربتی توسط پلیس آگاهی استان فارس شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: سارق دستگیر شده در قزوین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز