خبرگزاری کار ایران

3 والیبالیست نونهال قزوینی به اردوی ملی استعدادهای برتر دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۹۳۲

سه والیبالیست نونهال قزوینی به اردوی ملی استعدادهای برتر کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرنگا ایلنا از قزوین، سه والیبالیست نونهال ازاستان قزوین برای شرکت در اردوی ملی استعدادهای برتر کشور دعوت شدند.

حسن ثقفی رئیس کمیته مربیان هیأت والیبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا در قزوین اظهار کرد: در دور اول اردوی ملی استعدادهای برتر کشور  29 نونهال والیبالیست از 17 استان کشور استان‌های اصفهان، البرز، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، خراسان‌ جنوبی، رضوی و شمالی، کردستان، کرمان، البرز، چهار محال و بختیاری، زنجان، فارس و سیستان و بلوچستان شرکت می‌کنند.

وی افزود: ازاستان قزوین هم علیرضا ولایی، پوریا دهقان و صادق عبدالهی‌سویری به دور اول اردوی ملی دعوت شده‌اند که در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

این مربی بین‌المللی ادامه داد: سه والیبالیست نونهال قزوینی به همراه دیگر نونهال 16 استان کشور چهارشنبه این هفته هشتم اسفند ماه تا دوشنبه هفته آینده 13 اسفند جاری در اردوی ملی استعدادهای برتر کشور حضور خواهند داشت.

ثقفی خاطرنشان کرد: اردوهای ملی نونهالان استعدادهای برتر کشور به صورت مقطعی برای کشف استعدادهای نونهالان برای شرکت در مسابقات المپیک 2024 برگزار می‌شود که سرمایه‌گذاری برای پنج سال آینده و تشکیل تیم نوجوانان برای شرکت در این مسابقات محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز