خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار قزوین در پی کسب مدال طلای فوتسالیست ناشنوای استان در رقابت های قهرمانی آسیا،اقیانوسیه

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۵۰

استاندار قزوین با صدور پیامی کسب مدال ارزشمند طلای فوتسالیست ناشنوا و شایسته استان در رقابت‌های فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا،اقیانوسیه در کشور تایلند را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پی کسب مدال ارزشمند طلا توسط مظاهر شیرزاد ملی پوش ارزنده و شایسته استان و کشورمان در مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در کشور تایلند ؛ پیام تبریکی را به وی  صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: در سایه الطاف حضرت  حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)؛قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی و استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی کردند تا برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان همیشه قهرمان قزوین رقم بزنند.

مظاهر شیرزاد ملی پوش ارزنده و اخلاق مدار استان و تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با کوله‌باری از تجربه  با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) موفق شد با اقتدار و شایستگی همراه با تیم ملی پرافتخار فوتسال ناشنوایان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کشور تایلند به عنوان ارزشمند قهرمانی دست یابند و مدال ارزشمند طلا این دوره از رقابت ها را  به گردن بیاویزند و پرچم مقدس و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به اهتزاز دربیاورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز