خبرگزاری کار ایران

نعمتی خبر داد؛

برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۲۴

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک از برپایی نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد.

مرتضی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا با بیش از 50 غرفه در 10 اسفند ماه در سالن ورزشی کارگران جنب اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه غرفه‌هایی ازمایحتاج عمومی مردم اعم از پوشاک، آجیل، شیرینی‌جات، لبنیات، لوازم خانگی و مبل و غیره دایر می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک ادامه داد: برای محصولاتی که در نمایشگاه به فروش می‌رسد، بین پنج تا 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

نعمتی اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد واحدهای صنفی در شهرستان آبیک بالاتر از میانگین کشوری است و با رکورد فروش مواجه هستند، از واحدهای صنفی برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از تعدادی از شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا دعوت شده که برخی اعلام آمادگی کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا پس از سه سال در شهرستان آبیک تصریح کرد: این نمایشگاه با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم، برای تسکین بر وضعیت معیشتی مردم برپا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک یادآور شد: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با همکاری فرمانداری شهرستان آبیک و مساعدت ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و نیروهای انتظامی و آتش‌نشانی در شهر آبیک برپا می‌شود.

نعمتی افزود: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از روز جمعه این هفته 10 اسفند ماه تا بیستم اسفند در سالن ورزشی کارگران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز