خبرگزاری کار ایران

قدرتی مطرح کرد:

گره گشایی از مشکلات مردم با تعامل بیشتر دستگاه‌های قضایی و اجرایی

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۷۴

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: توسعه جامعه در گروه تامین امنیت و همچنین رفاه و علم آموزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در مراسم معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش ضیاءآباد افزود: امنیت و آسایش جامعه که باید توسط ارکان مختلف حاکمیت تامین و حفظ شود، ارتباط زیادی با مقوله توسعه دارد.

این مسئول با بیان اینکه در یک جامعه خوب امنیت بهتر حاصل می شود، گفت: جامعه خوب، جامعه‌ای با فرهنگ فاطمی است که در آن، صداقت و راستگویی در کنار عدالت و آسایش وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت همکاری بین دستگاه ها برای حل مشکلات جامعه،گفت: دست یاری دستگاه قضا به سوی نهادهای اجرایی دراز است تا این نهاد حاکمیتی گره های بیشتری از مشکلات مردم بردارد.

قدرتی اضافه کرد: نبود صداقت باعث بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود و در فضای کنونی که جنگ اقتصادی علیه کشور براه افتاده است، مسئولان باید صادقانه با مردم برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین گفت: آمار طلاق در بخش ضیاءآباد رو به کاهش است و با کمک مردم می‌توان این روند را در همه مناطق ادامه داد.

در پایان این مراسم، مصطفی کرمی راد به عنوان رییس دادگاه عمومی بخش ضیاءآباد معرفی شد.

بخش ضیاء آباد به مرکزیت شهری به همین نام در شهرستان تاکستان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز