خبرگزاری کار ایران

نصیری در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تامین اجتماعی قزوین برای پرداخت حقوق ماهانه بیش از 130 میلیارد تومانی لنگ نمانده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۹۱

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین تاکنون برای پرداخت حقوق، ماهانه به مبلغ بیش از 130 میلیارد تومان حقوق لنگ نمانده است.

سیروس نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به مدیران خوبی که در استان قزوین داریم، در حوزه ستاد مشکل خاصی از نظر مدیریتی در استان وجود ندارد و آنچه موجب دغدغه ما است شرایط اقتصادی مردم و جامعه است که استان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

وی افزود: ماهانه بیش از 130 میلیارد تومان پرداختی حقوق از سوی اداره کل تامین اجتماعی صورت می‌گیرد که از دولت هم کمک نمی‌گیریم بلکه از مردم و کارفرماها تامین کنیم که مدارا هم با مردم انجام می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: تاکنون برای پرداختی ماهانه به مبلغ بیش از 130 میلیارد تومان حقوق، لنگ نمانده‌ایم و با هماهنگی‌ها و همکاری که با تامین اجتماعی صورت می‌گیرد، مشکلی نخواهیم داشت.

نصیری اضافه کرد: به50 درصد بازنشستگان عیدی پرداخت شده و تا دهم اسفند ماه هم طبق برنامه، عیدی مابقی بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی درباره علت تاخیر پرداخت حقوق بازنشستگان در برخی اوقات چیست، توضیح داد: حقوق به صورت متمرکز از تهران واریز می‌شود و از بیستم تا سی‌ام هر ماه هم پرداخت حقوق‌ها انجام می‌شود گرچه ممکن است سیستم واریزی مشکل داشته باشد و فردی روز بعدی که حقوق دریافت می‌کرده، حقوقش واریز شود.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به تشکیل کمیته فضای ساخت و ساز در استان قزوین و پیش‌بینی برنامه پنج ساله، درباره ارتقای سطح درمان در درمانگاه نبی‌اکرم (ص) شهرستان آبیک هم برنامه‌ای در دستور کار قرار گرفته و پیشنهاداتی هم ارائه شده و این موضوع نهایی می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین افزود: در کشور ضریب پوشش تامین اجتماعی 51.5 درصد، در استان قزوین 63 درصد و در شهرستان آبیک 80 درصد است که برای ما این موضوع بسیارمهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز