خبرگزاری کار ایران

احمدپور:

جمع‌آوری بساط سد معابر در آبیک شود/ تعیین تکلیف برای جانمایی و جا به جایی پل عابر پیاده خیابان طالقانی

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۴۶

فرماندار شهرستان آبیک گفت: ایجاد سد معابر از سوی برخی واحدهای صنفی در شهر آبیک تصرف معبر عمومی و دهن کجی به شهرداری است و باید بساط این موضوع از سوی پلیس ساختمان شهرداری برچیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه شورای ترافیک و ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان آبیک اظهار کرد: مسئولان شهرستان آبیک لازم است لیست کشیکهای نوروزی را به فرمانداری ارسال کنند و در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز باید در سیستم ادارای خود حضور داشته باشند و ادارات به امان خدا رها نشود.

وی بر ارائه خدمات باکیفیت به مردم و مسافران در ایام نوروز از سوی مسئولان شهرستان آبیک افزود: باید بستری فراهم کرد تا مسافران و مردم در عبور از مسیر شهرستان آبیک خاطره خوش داشته باشند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در حوزه گوشت قرمز رخ داده، نظارت اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان آبیک بر  یخچالهای محل نگهداری گوشت های رستوران‌ها، مجتمع‌های بین راهی و مراکز خدماتی تشدید یابد.

احمدپور اضافه کرد: شهرداری آبیک باید شرایطی را در شهر ایجاد کند که مردم متوجه شوند ایام نوروز امسال نسبت به گذشته تغییر و تحولاتی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری خاکعلی باید نسبت به رنگ آمیزی جداول و شست و شوی آنها اقدام کند و چهره ورودی و خروجی از شهر خاکعلی به سمت قشلاق، مورآباد و عبدل آباد از زباله‌ها پاکسازی شود.

این مسئول تصریح کرد: آتش نشانی شهر خاکعلی باید جدیت و  آمادگی کامل را برای حضور صحنه‌ها در زمان وقوع حوادث داشته باشد تا تجربه تلخ سال گذشته تکرار نشود و به طور مستمر در ایستگاه آتش نشانی حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود:  لازم است جایگاه‌های سی‌ان ، بنزین و گازوئیل در ایام نوروز، روزانه بازدید و مخازن آنها کنترل شود و نانوایی‌ها هم باید در شهرها و روستاها شیفت داشته باشند.

احمدپور ادامه داد: در ایام نوروز آمار تصادفات در شهرستان آبیک افزایش می‌یابد که تدبیر و برنامه‌ریزی لازم برای کاهش تصادفات از سوی پلیس راه و نیروی انتظامی اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: از انجام حفاری‌ها با توجه به فرا رسیدن سال نو از سوی دستگاه‌ها باید جلوگیری شود مگر ضروری باشد یا اتفاقی رخ دهد و نیاز به حفاری باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از پل راه آهن شهر آبیک زباله‌های بسیاری ریخته شده که لازم است از سوی مسئولان مربوطه پاکسازی شود.

فرماندار شهرستان آبیک  با گلایه از ایجاد سد معابر در شهر آبیک از سوی برخی متصدیان واحدهای صنفی متذکر شد: ایجاد سد معبر، تصرف معبر عمومی و دهن کجی به شهرداری است و لازم است پلیس ساختمان شهرداری از سوءاستفاده برخی منفعت طلب   جلوگیری کند.

احمدپور مطرح کرد: پلیس راهور و شهرداری آبیک تصمیم جدی و قاطع برای جانمایی و جابه‌جایی پل عابر پیاده شهر آبیک داشته باشند و در هر مکانی که اولویت دارد، اقدام لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز