خبرگزاری کار ایران

آصفی مطرح کرد؛

احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات در اتوبان قزوین_رشت در صورت تملک زمین

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۱۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در صورت رفع مشکل زمین، ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای در اتوبان قزوین_رشت احداث می‌شود.

حسن آصفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: 16 پایگاه ثابت امداد و نجات در استان قزوین وجود دارد که در هفته دولت چهار پایگاه امداد و نجات و اخیرا هم دو پایگاه امداد و نجات جاده ای با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افتتاح و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به کانکسی بودن پایگاه امداد و نجات جاده ای در اتوبان قزوین_رشت افزود: برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در این محور هنوز نتوانسته ایم زمین تملک کنیم که در صورت رفع مشکل زمین، ساختمان پایگاه ساخته شده و از کانکس به ساختمان تبدیل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: نقاطی که خطرپذیری بالایی دارد، شناسایی کرده و کانکس امداد و نجات مستقر می‌کنیم.

آصفی اضافه کرد: اگر به این نتیجه برسیم که استقرار پایگاه امداد و نجات جاده در نقاط پرخطر در کاهش تلفات جاده ای  موثر باشد برای أخذ مجوز و تبدیل به پایگاه ثابت اقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در طرح‌های زمستانی و نوروزی 14 پایگاه سیار امداد و نجات در نقاط مستقر کرده که با پایگاههای ثابت به 30 پایگاه می‌رسد و یک پایگاه هوایی امداد و نجات هم داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز