خبرگزاری کار ایران

بیدخام خبر داد:

جریمه در انتظار متکدیان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۳۷۱

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: برای کاهش حضور متکدیان در قزوین در صورت دستگیری این افراد، 9 میلیون ریال جریمه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بیدخام امروز سه‌شنبه در ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار استان قزوین افزود: اگر چندین بار با متکدیان برخورد قضایی صورت بگیرد تنبیه خواهند شد و دیگر شاهد حضور آن ها در معابر و خیابان‌ها نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: حضور متکدیان چهره شهر را نامناسب می‌کند بنابراین باید جمع آوری و ساماندهی آن ها با سرعت و جدیت بیش تری انجام شود. این اقدام صرفا به خاطر سال نو نیست و بعد از این ایام باید به صورت مستمر در دستور کار باشد.

این مسئول درباره ساماندهی کودکان کار نیز گفت: اگر به کودکان کار نپردازیم به یک آسیب اجتماعی بدل می شود.

بیدخام به همخوان نبودن تعداد کودکان کار در سطح شهر با آمارهای دستگاه‌های مجری اشاره کرد و ادامه داد: طی بررسی‌های صورت گرفته برخی خانواده‌ها کودکان خود را مجبور به کار اجباری می‌کنند که باید برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان انجام شود.

وی، موثرترین اقدام در ساماندهی کودکان کار را به تهیه مکان مناسب برای استقرار آنها عنوان کرد و یادآور شد: شهرداری باید مکانی را برای این افراد در نظر بگیرد تا سپس سایر دستگاه‌هایی متولی در حوزه کودکان کار اقدامات بعدی را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز