خبرگزاری کار ایران

در مراسمی؛

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی آبیک تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۵۱

در مراسمی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی در شهرستان آبیک تجلیل شدند.

به گزارش خبنرگار ایلنا از قزوین، در مراسمی با حضور مرتضی کلهر کشاورزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک و دیگر مسؤولان از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی تجلیل شد.

رمضان حیدری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی رئیس‌جمهور مبنی برآشنایی شهروندان با حقوق شهروندی، بها حمایت و همت فرمانداری شهرستان آبیک و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک و پایگاه‌های نمازجمعه 800 جزوه حقوق شهروندی بین شهروندان توزیع شد و 800 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

این مسؤول ادامه داد: از بین 800 نفر شرکت‌کننده در مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی، 214 نفر پاسخ صحیح داده بودند که به قید قرعه 20 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که در مراسم امروز از آنان تجلیل شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی با هدف آگاهی شهروندان از حقوق خود، ترویج فرهنگ مطالعه  وکتابخوانی، تشویق و ترغیب شهروندان به حضور در کتباخانه‌ها و علاقمندی آنان به کتابخوانی در موضوعات مختلف و افزایش سرانه مطالعه در شهرستان آبیک برگزار شده بود.

حیدری خاطرنشان کرد: از رده‌های سنی مختلف شهرستان آبیک در مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز