خبرگزاری کار ایران

با حضور کلانتری صورت گرفت؛

بهره برداری از فاز نخست سافاری پارک قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۷۷

فاز نخست سافاری پارک بوستان ملی باراجین روز پنجشنبه با حضور کلانتری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، در این‌مراسم 3 دره از 7 دره سافاری پارک بوستان ملی باراجین به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای این طرح تفریحی و زیست محیطی به مساحت 28 هکتار، 170 میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری قزوین هزینه شده است.

برعکس باغ وحش‌ها که حیوانات در قفس هستند در سافاری پارک حیوانات آزاد هستند و مردم با خودرو و رمپ های طبیعی تعبیه شده و پیاده محوری از نزدیک آنها را مشاهده می کنند.

در این سافاری پارک، حیوانات اهلی و وحشی به طور مجزا از یکدیگر رها سازی شده اند.

این سافاری پارک از بخش های مختلفی نظیر زیستگاه خرس، ببر، گرگ، کل و قوچ، گراز، شیر، سم داران، کروکودیل، آهو و همچنین باغ پرندگان شکاری و باغ وحش مختص کودکان تشکیل شده است.

در مراسم بهره برداری از این طرح عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد و منوچهر حبیبی معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار و همچنین علی صفری شهردار قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز