خبرگزاری کار ایران

مکدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین مطرح کرد:

کتابخانه‌های قزوین جزو 3 استان برتر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۶۰

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: بر اساس ارزیابی‌های نهاد کتابخانه های عمومی کشور، واحد منابع این اداره کل از ابتدای سال جاری تاکنون جزو استان های برتر بوده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، رویا اسماعیلی روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: پس از ارسال گزارش‌های آماری شاخصه های کاربردی حوزه منابع و پس از بررسی و تحلیل های آماری، واحد منابع اداره کل کتابخانه های قزوین شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد: کیفیت و سرعت پاسخگویی، اعلام وصول، آمار کتب اهدایی، مدیریت مرکز مبادله، رصد بومی نویسندگان و مولفان استانی، خرید استانی کتاب و ارایه گزارش های تصویری از اقدامات و فعالیت های انجام شده از جمله شاخص های در نظر گرفته شده برای برتر اعلام شدن حوزه منابع استان قزوین بوده اند.

اسماعیلی ادامه داد: برنامه ریزی های مدونی جهت جذب کتاب های اهدایی از دستگاه ها، مسئولان و مردم در قزوین انجام شده که با استقبال خوبی نیز رو به رو بوده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین افزود: کتاب های اهدایی از سوی مردم پس از آماده سازی و ساماندهی در اختیار مخاطبان در کتابخانه ها قرار داده می شود.

هم اکنون 67 کتابخانه عمومی در استان قزوین فعالیت می کنند که 80 هزار و 405 نفر عضو آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز