خبرگزاری کار ایران

در پیامی مشترک انجام شد؛

قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۷۱۷

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و استاندار قزوین در پیامی از حضور گسترده، پرشور و معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه دراستان و امام جمعه قزوین طی پیامی مشترک از حضور گسترده، پرشور و معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جشن چهلمین سالگی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنّا لنهتدی لولا أن هدانا الله

خدای متعال را سپاسگزاریم که در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مرد و زن و پیر و جوان و نوجوان و خردسال استان همچون دیگر نقاط کشور با حضور معنادار خود و لبیک به دعوت امام المسلمین حماسه‌ای جاودان خلق کردند که در کتاب تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

پیام این حضور برای دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی یأس و ناامیدی و سرخوردگی بود. دوستان انقلاب اسلامی نیز در داخل کشور و اقصی نقاط جهان امید به آینده روشن و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم را از این حرکت مردمی برداشت خواهند کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ضمن تشکر از یکایک مردم شریف استان که این حماسه را آفریدند و تمام خدمتگزاران انقلاب که در برگزاری راهپیمایی و تأمین نظم و امنیت آن تلاش کردند، از خدای متعال ظهور امام عصر (عج) و اتصال انقلاب اسلامی به حکومت جهانی موعود را خواستاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز