خبرگزاری کار ایران

زرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم قزوین با دوراندیشی و درایت در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش‌آفرینی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۸۳

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: مردم استان قزوین با دوراندیشی و درایت همواره در صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سیده حمیده زرآبادی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از آن، در تمام زمان‌هایی که اتفاق بزرگی در کشور رخ داده، مردم استان قزوین نقش به‌سزایی داشته‌اند.

وی افزود: مردم استان قزوین در مبارزات دوران شاهنشاهی، زمان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن تاکنون در صحنه‌های مختلف به دلیل دوراندیش بودن، با درایت و بافرهنگ بودن نقش و وظیفه خود را به نحو احسن ایفا کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا اذعان کرده بود که 40 سالگی انقلاب برگزار نمی‌شود که با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ دندان‌شکنی به آمریکا داده شد.

زرآبادی اضافه کرد: توطئه‌های آمریکا بار دیگر با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خنثی و نقشه‌هایش نقش بر آب شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور هوشمندانه خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وفاداری و حمایت خود از انقلاب اسلامی را ثابت کردند که مسوولان برای رفع مشکلات مردم باید بیش از پیش بکوشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز