خبرگزاری کار ایران

محمدی به ایلنا خبر داد؛

برگزاری مسابقه عکس «من انقلابی‌ام» در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۳۹

مسئول سینمای جوان شهرستان آبیک از برگزاری نخستین مسابقه عکس «من انقلابی‌ام» به مناسبت چهلمین راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

مهران محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: نخستین مسابقه عکس «من انقلابی‌ام» به مناسبت چهلمین راهپیمایی 22 بهمن به همت انجمن سینمای جوان و اتحادیه عکاسان و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، اتاق اصناف شهرستان آبیک و شورای رسانه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه عکس «من انقلابی‌ام» در دو بخش حرفه‌ای با دوربین حرفه‌ای و آماتور با تلفن همراه افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پنج قطعه عکس در قالب یک فایل با ذکر مشخصات و تلفن همراه از راهپیمایی 22 بهمن امروز شهرستان آبیک اعم از شهرها و روستاها را از طریق آیدی تلگرام به آدرس baranvizorab1@ ارسال کنند.

مسئول سینمای جوان شهرستان آبیک ادامه داد: در برنامه‌ای، از 6 برگزیده مسابقه عکس «من انقلابی‌ام» در بخش حرفه‌ای و تلفن همراه تجلیل می‌شود.

محمدی اضافه کرد: مسابقه عکس «من انقلابی‌ام» به مناسبت چهلمین راهپیمایی 22 بهمن با هدف ایجاد انگیزه، شور و نشاط برای مردم شهرستان آبیک به ویژه جوانان و ثبت حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان آبیک همواره در راهپیمایی‌های مختلف به ویژه 22 بهمن حماسه زیبایی خلق کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: مهلت ارسال عکس‌های راهپیمایی 22 بهمن، روز سه‌شنبه 23 بهمن ماه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز